la fundació

Qui som?

La nostra identitat cristiana és un element central en el projecte educatiu de la Fundació Escola i Vida. Inspirats pels valors de l’Evangeli, treballem per transmetre als nostres alumnes una visió del món basada en l’amor, la solidaritat i la dignitat humana.

Això es reflecteix no només en les activitats acadèmiques, sinó també en la formació en valors, la celebració de moments significatius del calendari litúrgic i en la vida quotidiana de la comunitat educativa. Creiem que la fe pot ser un motor que impulsi els alumnes a comprometre’s amb el bé comú i a cercar sempre la justícia i la pau en el seu entorn.

La Fundació Escola i Vida és una entitat que compta amb cinc centres educatius amb una forta identitat cristiana. La nostra missió és proporcionar als nostres alumnes una educació integral, que els prepari tant acadèmicament com humanament.

Per això, oferim un ensenyament de qualitat, basat en l'excel·lència i en una concepció integral de la persona. Des de la Fundació creiem en una educació que fomenti la curiositat, la creativitat i la capacitat crítica dels nostres alumnes.
A més a més, la nostra entitat treballa per inculcar en els nostres alumnes uns forts valors que els ajudin a ser millors persones i a contribuir a la societat de manera positiva. Així, a la Fundació Escola i Vida, ens esforcem per formar persones compromeses amb el seu entorn i amb el món que els envolta.

El nostre patronat
Mons._Cristau_Coll_(34808608380)