pastoral
Objectius generals del projecte
  • Fomentar una cultura d'esperança i acollida en tota la comunitat educativa.
  • Integrar els valors i les virtuts cristianes en el currículum i les activitats escolars.
  • Enfortir la comunitat escolar com a espai de suport mutu i creixement espiritual.
Aquest projecte vol ajudar a proporcionar una guia estructurada per implementar els principis de "Spes non confundit" a l’Escola, promovent una educació integral que inclogui l'espiritualitat, la comunitat i el servei social.
Incorporar cites de la butlla ajuda a mantenir el projecte alineat amb la visió i els ensenyaments del Papa Francesc.

Alegres perl'esperança
La butlla del Papa Francesc, "Spes non confundit", subratlla la importància de l'esperança cristiana com una guia vital davant els desafiaments contemporanis.
Ens recorda que "la nostra esperança no és una esperança buida, sinó que està fonamentada en la fe en Crist".
Rellevància per a les escoles parroquials i diocesanes
Aquest projecte té com a objectiu integrar els valors de l'esperança i la fe en la vida diària de les escoles, inspirant i educant els estudiants en una visió cristiana que els animi a viure amb confiança i optimisme.